الخميس، 21 أغسطس 2008

احلااااااااااااااااااااااااااااااااااام عمرناااااااااااااااااااااااااااا




هاى عاملين ايه ؟ يارب تكونوا بخير . دايما يارب طبعا كلكم اكيد بتفكروا انا ليه اخترت النيم دة * احلااااااااااااااااااام عمرنااااا * بصراحه انا بحب اوى الفيلم دة مش قادرة اقولكم انا بحبه قد ايه وكلامى مش هيخلص عن اعجابى بالفيلم دة . الفيلم اصلا كله رومانتيك وجميل اوى . وساعات بحس ان انا عشت الفيلم دة . بس اكتر جمله اثرت فيا الجمله اللى قلها مصطفى شعبان * مفيش حد بيتجرح اوى االاا لما بيكون بيحب اوووووى * فعلا مفيش حد بيتجرح الا لما بيكون بيحب . وياريت يكون كمان انتم بتحبوة انا هستنى التعليق بتاعكم . وياريت يعجبكم

هناك 4 تعليقات:

SASO يقول...

فعلا دى اكتر كلمه أُثرت فيا اوى بجد الفيلم جميل جدا وقمه الرومانسيه والحزن فيه انا حبيته جدا ولو اتفرجت عليه كل يوم مش بزهق خاصه اغنيه كارول سماحه فيه بجد تحفه.
شكرا ليكى يا قمر

كنت بحببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببك يقول...

هو بجد الفيلم ما لهوش اخر وجميل اوى وفعلا الجمله دى جميله والااغنيه حلو اوى انت عارفه انا لو فضلت اتفرج عليه 60 كرة ورا بعض مش بمل وشكرا ليكى يا عسل

Muslima يقول...

معاكى حق جدااااااااااااااااااا
انا برضو الجملة دى اثرت فيا جدا جدا
وفعلا مفيش حد بينجرح اوى غير لما يكون حب اوى

مع تحياتى

غير معرف يقول...

مشكور على الموضوع دى وربنا يوفكك على الموضوع دى


kaza7aga.com